29 Mart 2012 Perşembe

Baykuşlu Poşet Torbası

Her taraf baykuş oldu.Baykuş modası devam ediyor,bende geri kalmayım dedim..Baykuş Poşet Torbası Dükkanda . Baykuş temalı poşet torbası diktim.nasıl da güzel bakıyor demi.kesinlikle dikmeliyim dedim ve sonuç ortada,beğenilerinize sundum siz sevgili dostlara.Mutfaklarınıza şirinlik katacak poşet torbası,mutfak aksesuarı olarakta kullanabilirsiniz.

Kumaşlar,dikiş mekinesi ve iğneler,çok zevklidir benim için tabi dikiş dikmek?her taraf kirlensede çok seviyorum dikmeyi.Baykuşlu poşet torbam da dükkanda bakmak isteyenler için satışta..

4 yorum:

  1. canım benim ben bu bloğunu bilmiyordum, bayıldım poşet torbasına ne becerikliymişsin meğer:))))

    YanıtlaSil
  2. çok çok hoşuma gitti ellerinize sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim noblesse ve turkuazft güzel yorumlarınıza,naçizane elimden gelenler işte

    YanıtlaSil
  4. Bu baykuşlu çok şeker olmuuuş, bunu görmemiştim işte :)
    Sitem etme şekerim herkesi birden dolaşamıyorum naaapiiiim :(

    YanıtlaSil