14 Nisan 2012 Cumartesi

Kedi bebekler

Kedicikler çoktan dikildi ve yerlerini buldular.Arkadaşım kreşi için istemişti bu kedilerden çok şirin oldular,isteyenler için yazıda ekledim .Kız bebek ve erkek bebekler için pembe ve mavi olarak diktim.


 Bazı kedi kapı tutacağı bebeklerin alt kısımlarına bebek var,zili çalmayın gibi yazılar ekledim.bebek odası kapılarına güzel oldu.aslında dış kapıyada asılabilir bebeğin uyuduğunu belirtip zili çalmasınlar diye.Kediler Dünkanda var bakmak isteyenler için.

3 yorum:

  1. Ayyy ne şeker olmuş kedilerin, bunları çok seviyorum ben, oturup dikemedim bir türlü, ellerine sağlık canım yaaa, bereketli satışların olsuuun :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim banucum

    YanıtlaSil
  3. bu kediciklerin kalıbını da bulmuştum, bir türlü fırsat olmadı, harika yapmışsın Sevgicim, çok şirinler, emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil