17 Şubat 2012 Cuma

Kalpli Poşet Torbası

Dün gece başlayan kar yağışı hala devam ediyor.Bu sene çok kar yağdı.senelerdir böyle kar yağmamıştı.evden dışarı pek çıkamayınca bende Poşet torbalarına devam ediyorum bir sürü model hazırladım her modelden dikmeyi istiyorum bakalım ne zaman istek bitecek....
Aslında istek pek bitecek gibi görünmüyorda dikiş makinemle dans ediyoruz.
Bazen kavalye o oluyor bazen ben    bakalım güç kimde hehe...

Keten kumşatan diktiğim poşet torbası üst kısmında kalp teması kullandım.poşetler yan taraftaki açık bölümden içine konuyor.alttan alınıyor.ayrıca cep te ekledim torbalara faturalar yada tahta kaşıklarınızı koymak isteyenler için güzel ve kullanışlı bir model oldu,kalp bölümünde 4 kat elyaf var,istediğim kalınlığı ve pufidikliği elde ettim böylece.



9 yorum:

  1. ellerine sağlık canım
    :)
    aldım birisini hiç arama.
    :)
    muhabbetle kal.

    YanıtlaSil
  2. Çok cici, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,

    Çok şirin görünüyor, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım güzel olmuş..devamıda gelsin lütfen

    YanıtlaSil
  5. Hello..I wish you a wonderful weekend..

    YanıtlaSil
  6. Bak bu da güzel olmuş, kalpli kurdeleli, bu kadar çoğunu ne yapacaksın, kermeslere filan mı yoksa ?

    YanıtlaSil
  7. güzel bir fikirmiş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. cok seker olmuslar
    alt yayindaki kazli posetlikte..........
    ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  9. ellerinize sağlık çok güzel

    YanıtlaSil