25 Aralık 2011 Pazar

Modern beyaz kanepe modelleri



Ben mobilyaya değil mobilya bana hizmet etsin
Kanepe modelleri beyazı seviyorum ama hemde çok aslında şöyle evdekiler evi birkaç günlüğüne bırakıp gitseler emin olun heryeri  boyayacağım koltuk ve kanepelerin renklerini değiştirmek değilde belki ayrıntıları ile değişiklik yapabilirim istediğin gibi yapamıyorsun maalesef duvar boyanacak yok o renk olmaz bu bu olmaz şu mobilya hayır illa ki klasik olacak velhasıl öyle bir zaman geliyorki pencereyi  aç evde ne varsa dışarı postala ay ne güzel hayali bile,

evet istiyorum bunu ve sanmayınki ben çok pahalı yada acaip mobilyalar istiyorum tam tersi kolay basit rahat mobilyada gözüm pahalı olması değil bana rahatlık vermesi önemli olan,

ve  en önemlisi ben mobilyaya değil mobilya bana hizmet etsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder