3 Mayıs 2012 Perşembe

Kabak dolma poşet torbası

Havalar ısınmaya başladı ama bir taraftan da,malum değişken bahar havası,bir bakıyorsunuz güneşli,bir bakıyorsunuz kapanmış.Ben de bahar havasına uydum bazen elişi var bazen yok.epeyce ekleme yapmadım .....ta ta tammm işte süpriz...Bakmak isteyenler için dükkanda...
hiç kabağı böyle gördünüzmü..bakın ben yaptım oldu.Eh Banuca gibi bostanımız,bahçemiz yok ,bizde böyle bahçe yapıyoruz.Kumaştan bahçe,Kabak dolma poşet torbası.çiçekli hemde aslında kabak formatında kapaklı ve çok işlevsel bir sürü amaçla kullanabilirsiniz..



Kabağın çiçekli kapağını kaldırıp poşetleri doldutabiliyorsunuz korkmayın bir hayli büyük.doldur doldurabildiğin kadar.


ve alt kapak poşetleri çek kullan nasıl güzel değilmi,duvara asabilirsiniz,masa üzerinde kullanabilirsiniz..

4 yorum:

  1. Sevgiii, çok şeker olmuş yaaa, detaylar harika, ne kadar özenli çalışmışsın, ellerine sağlııık :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgicim bloğuma hoşgeldin.Ellerine sağlık kabağında çok güzel olmuş.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. ben nasıl kaçırmışım bunu, iyi ki uyardın, beni hep şaşırtıyorsun, senden öğreneceğim ne çok şey var.Peki kalıbı nerden buldun?

    YanıtlaSil
  4. nobles kendim kestim ama istersen kesim kalıbımı yayınlarım senin için

    YanıtlaSil