5 Haziran 2012 Salı

Boya badana yapıyorum

Havalar iraz ısındı ya evin kirlenen duvarlara göze batmaya başladı,Günlerdir eşime boya,boya derken yapmaya karar verdik,karar verdikte bu seferde her kafadan bir ses ne renk boyayalım?efendim bu sene kesekağıdı rengi çok modaymış diyenler,yok artık duvarın bir bölümünü çizgili duvar kağıdı ilekaplayalım çok trend diyenler,diyenler.

günlerdir elimde renk kartelası bakınıp duruyorum,kafam karıştı,yok anam yok kararı kesinlikle sen vereceksin,hani eskiden derler ya horozu çok olan köyde sabah geç olurmuş.....her kafadan bir ses,benimodam bu renk,yok yatak odasına o olmazmış,aaa hiç mutfakta bu renk olurmu,resmen durdum artık,,,imdattttt


ve sonuç ne oldu biliyormusunuz? kimsenin dediği olmadı haha o kadar boya ve renk alternatifinin arasından yinede klasik renk olan krem renginda karar verildi,yalnız tek fark oğlanın odasının bir duvarı hani çok modaymış ya çizgili duvar kağıdı olacak.eh bu kadarınada razıyız.ev topluyorum,evde yarın boya badana var.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder