11 Şubat 2012 Cumartesi

Anne Kaz Poşet Torbası

Kar yağışı akşam üzeri biraz durdu.hala devam edecekmiş,bende dikişlere devam ettim.kapımızı bekleyen ayşe kızda sonra birde kışın en çok ne olur kaz anne kaz poşet torbası diktim.yalnız bir eksik var bilmem fark ettinizmi gagsını henüz yapmadım.ama dayanamadım ve ekledim,birde yapınca eklerim hatasız kul olmaz demi....

bizim kızlar bayıldılar poşetliği bırak biz odamıza takalım diye.aslında birazdaha süsleme yapabilirdim neyse oda başka sefer kazlara çok kestim ve dikiyorum.birde sorun hala devam ediyor dikiş makinesi ile ......pencereden at beni diyor ya sabır bakalım ne zaman atılacak..


Anne kazı beyaz kumaştan kestim,diktim.içine elyaf doldurdum,aşağıdaki resimdeki gibi kavuniçi kumaştan ayak ve kanatlarını kestim diktim onlarada elyaf doldurdum.elbisesini diktim ve hepsini birbirine monte ettim,evin içi elyaf,kumaş aman yarabbim ama sevdim ben kazları bakalım neler dikilecek bu gidişle




4 yorum:

  1. Ancak gelebildim şekerim bu şaşkın ördeği görmeye :) Çok şeker olmuş yaaa, bayağı hızlandın, bu havalar yaradı sana :))

    YanıtlaSil
  2. Aaa bu kaz dı değil mii, ördek değil :))Pardooon...

    YanıtlaSil
  3. şaşkın kaz sevgili banu ya teşekkür ediyor.

    YanıtlaSil