9 Şubat 2012 Perşembe

Ayşe bebek kapı süsü

Evdeyim ve yoğun bir kar yağışı var dışarıda.bugün akşama kadar beni deli eden dikiş makinesiyle yoğun bir gün geçirdim birlikte kafayı yiyecektik.tam 5 tane iğne kırıldı at beni camdan dışarı neyse kafa kafaya verdik ve ve kapı toparlayıcısı diktim bir tane.hani eve girersiniz elinizde sizi kapıda bekleyen faturalar veya kağıtlar olur işte onlar için bişler diktiriverdim umarım beğenirsiniz.
resimler bulanık çıktı neden anlamadım.ana kumaş olarak çuval kumaşı kullandım.etraf biye ve ceplerde pamuklu kumaş kullandım.tabi bizi  kapıda karşılayan hoşgeldin Ayşe bebek .kısa günün karı işte





2 yorum:

  1. ne ğüzel fikir.ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Çok şekeeeer, nerden aklına geldi bu güzelliği yapmak, her yaptığınla beni şaşırtıyorsun, doğrusu bu kadar becerikli olduğunu bilmiyorduuum :)

    YanıtlaSil