26 Temmuz 2011 Salı

ELMALI KEK

Kağıtta kek(ELMALI)
Malzemeler:


1 kahve fincani sivi yag

1-2/1 kahve fincani esmer seker

2 yumurta

4 elma(ben bol elmali yaptim nefisti,ben seviyorum/ yikayin soyun ve kucuk kupler halinde dograyin)

4 kahve fincani un

1-2/1 kahve fincani sut(kahve fincanlari "nescafe")

1 paket vanilya

1 paket kabartma tozu


Yapilisi:


Sekerle yumurtalari cirpin.Diger sivi malzemeleri ekleyin ve dikkat edin sicramasin cirpmaya devam edin.Kabartmatozu ve vanilyayi ve unu azar azar ilave edin isterseniz telle isterseniz cirpmaya devam edin.Unu az bulursaniz yarim fincan daha ekleyin bundan fazlasi sakin olmasin!.Cirpmayi birakin ve elmalari ilave edin ve kasikla yavas karistirin.Kucuk kek kaliplarina 2 yemek kasigi doldurun ben oyle yaptim bazilari tasti bende onemi yok hepsini tasirmayin.Bende niye tasti? cunku kagit kalip kullandim ve o dedigim yarim unu kullanmadim,tabi elmalarda biraz agir gelince 3/5 tane tasti firindan hic almayin tasanlari birakin olduklari gibi pissinler.Piserkende firini asla acmayin ozaman fazla kabarmiyorlar.onceden isinmis 180 derecede uzeri kizarana kadar pisirin,firin ayarini cikarmayin birakin yavas yavas pissin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder