11 Ağustos 2011 Perşembe

Kek kurabiye

CHEESE  KEK KURABİYE,
Malzemeler :


- 1 paket eti burçak bisküvi

- 100 gr. tereyağ

- 2 paket labne peynir (400 gr)

- 1 paket krema (200 gr)

- 2 adet yumurta

- 1 tatlı kaşığı vanilya tozu

- 1 su bardağı toz şeker

- Bir kase çikolata soslu fıstık (Üzeri için ceviz yada fındıkta olabilir)


Yapılışı :


Biküvileri blendarda toz haline getirdim ve tereyağını eritip üzerine döktüm. Birbirine iyice harmanlayıp, yağlı kağıt serilmiş tepsiye taban olarak hazırladım. Tabanı kaşık yardımı ile tepsiye eşit şekilde yaydım. Dolaba koyup üzerindeki malzemeyi hazırlayana kadar beklettim. Kremayı, labne peyniri, şekeri mikserle iyice karıştırıp yumurtaları tek tek içine ekledim. Vanilyayı da yumurtalardan sonra ekleyip karıştırdım, daha sonra tepsiyi dolaptan çıkarıp üzerine karışımı döktüm. 175°C önceden ısıtılmış fırında yaklaşık 50 dakika kadar pişirdim. Fırının kapağını hiç açmadım ve ılıyana kadarda fırının kapağını açmadan beklettim. Soğuduktan sonra kalıpla kesip üzerlerini çikolata soslu fıstıkla süledim. En az 6 saat dolapta beklemesi gerekiyor. Aynı cheese kekte olduğu gibi tadı bekleyince daha güzel oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder