10 Ekim 2011 Pazartesi

Banyo Dekorasyonu

Evimde epey bir tadilat var bu aralar,geziyorum dolaşıyorum kataloğları inceliyorum,sokak kedisi gibi oldum banyomu yaptırıyorum.ve banyom bitti bakalım beğenecekmisiniz,cam kapaklı duşakabin yaptırdım.

banyoma yaptırdığım cam kapaklı duşa kabin modeli,duvarlarda seramik fayans kullandık fayansla bordurleri ile el yapımı seramik toprak rengi simli fayans döşettim,cam kapılı duşa kabini Koçtaş tan aldım.bauhaus çok seçenekler sunuyor üstelik montaj için usta aramıyorsunuz ben çok memnun kaldım
banyo seramik fayans modeli işte bu,ıslak zeminde aynı fayansın kaymaz modeli ile döşendi,
banyo dolabı ve dekoru güzel ve uymlu oldu evye bataryasında aşağıdaki modeli kullandık.
aşağıdaki kataloğ Koçtaş kataloğu resimler net çıkmamış ama idare eder yani fikir açısından

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder