10 Ekim 2011 Pazartesi

Rowenta süpürge

Hergün büyük elektrik süpürhesini çıkarmak istemiyordum günlük olarak kullanabileceğim hafif rahat bir süpürge almak  istiyordum Roventa nın bu süpürgesini görünce çok beğendim elektrikli ve şarjlı olarak kullanılabiyor,eskilerin gır gır süpürgeleri gibi,vallahi çok rahatmış,250 tl ye aldım çok memnun kaldım,süpürgenin özelliklerini öğrenmek isterseniz
40dk kablosuz kullanım imkanı
Halı ve kilimlerin etkili bir şekilde temizlenmesi için entegre elektro fırçalı Delta Air Force süpürme ucu
Sökülebilen toz kabı, tozla temas etmeden kolayca açmak için pratik buton
Kolay şarj olanağı ve istediğiniz yere kolayca koyabilmeniz için dikey saklama
Olağanüstü etkili Air Force destekli siklon teknolojisiyle sürekli yüksek emiş seviyesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder